It's not over...

Ledsen mina vänner men jag har noll inspiration idag. Nyss hemkommen från jobbet (underbara Lotta skjutsade hem mig!) och är så trött att jag inte lyckades komma på någon annan mat än kyckling och strips. Allt annat kändes för jobbigt. Har så förbannat ont i min opererade armbåge dessutom. Fick ont efter injektionen i torsdags och nu går det inte över. Den är alldeles uppsvälld och öm också har jag tappat rörligheten, precis som när jag var nyopererad. Klarar ju knappt av att klä av och på mig själv just nu. Får se vad dom säger på sjukan imorgon.

Ikväll kommer jag nog ömsom sova, ömsom kika på tv. Var åtminstone nån film som gick på 3an ikväll. Säkert B, men som Snook skulle ha sagt -"det kommer aldrig nånsin vara perfekt hey!"

Bjuder på kvällens depplåt som kommer gå på repeat all night long.

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

vilken snygg header!

Postat av: Jonas Svedin

Pinnen ja... Den tredje och avslutande delen med upplösningen finns publicerad på bloggen idag:)

2008-01-16 @ 19:43:58
URL: http://jonassvedin.blogg.se
Postat av: Jonna

mysig låt. like it!:)

2008-01-16 @ 21:05:13
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback