Nytt publikrekord igår!

Spanade nyss in statistiken och såg att det har hänt igen. Ännu en gång har ni sprängt publikrekordet. Jag blir lika barnsligt glad varenda gång!
 
Ni missar väl inte C.Bradshaw writing straight from Bali f.r.o.m 10/2? Resan fortsätter genom hela asien fram till 2 maj. Missa Inte!

Jag kommer sitta där på stranden i solnedgången om kvällarna med min gitarr och höra vågorna slå och tänka på alla er här hemma och hoppas att ni har det lika bra som jag! -" I'll be sittin' on the dock of the bay, watchin' the ships roll in, then i'll watch 'em roll away again..

image353
Middsommarafton 2007 på sagolikt vackra Hemsön. Didem från Istanbul & jag.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Gitarr och kluckande vågor, vad underbart! Jag älskar också min gitarr :) Ha en härlig promenix med vovven!

Postat av: Angie

Stranden, solnedgången, gitarren och vågorna..de orden gjorde mig grymt avis!

Jättebra blogg förövrigt, kommer definitivt börja att följa den! ;)

2008-01-23 @ 00:19:41
URL: http://angelice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback