Reashopping!

Träffade roliga och alltid lika snygga Nicola i stan idag. Hon visade upp en skitsnygg cremefärgad blus i 100% silke som hon köpt för 69 kr (Ordinarie pris 399 kr.) på en butik som heter BYoung som jag för övrigt aldrig går in i. Hon tipsade mig om att det bara fanns en kvar. Så självklart ilade jag dit och hann lyckligtvis få tag i den sista som fanns kvar.
att hitta något så snyggt och dessutom så billigt = pure happiness. ...Vem fan sa egentligen att man inte blir lycklig av att shoppa? (..Och ja, jag hänger alla mina kläder i taket!)

image333

Kommentarer
Postat av: sophie

Aa, hon är verkligen helt underbar.
Haha men då kan du få kritik för att skriva en bra blogg:)
Jag har kört gitarr i snart 4 år så det är roligt:)
Älskar det, älskar att sjukga också.
Är du bra på att lira?

Postat av: Josefine

Vilken söt!
Svar: Staden är lilla Tranås, utbildningen är till tandsköterska, men hoppas kunna advancera till tandläkare senare.

2008-01-15 @ 19:58:26
URL: http://pinkgrapefruit.blogg.se
Postat av: Kim

Svar: Jag jobbar på Zara i två veckor till sen kommer jag att börja jobba på Åhlens ute i birsta. Jag ser fram emot det jättemycket! Roligt att du läser min blogg lite titt som tätt :)

vad jobbar du med?

2008-01-15 @ 20:25:40
URL: http://girlylicious.blogg.se
Postat av: Niccis

Haha vad gullig du är :-) Precis som jag hade tänkt, ha så på lördag det kommer bli as snyggt :-D

2008-01-16 @ 16:40:11
URL: http://niccis.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback