shut up and drive

Jag är världens underbaraste dotter och ska agera chaufför åt mina föräldrar ikväll. Kl 21 när jag slutar åker jag till mormor och morfar och hämtar vovven. Tar med mig henne hem till mig för lite fredagsmys i väntan på att mamma och pappa ringer och ber om skjuts hem. De bor ju trots allt 1.2 mil utanför stan nu & ikväll ska dem till några vänner som bor alldeles i närheten av mig. Bekvämt för dem om jag kan skjutsa med andra ord. Hoppas det är någon bra film på tv ikväll som kan hålla mig vaken!

Imorgon är det istället min tur! Kvällen inleds med tacosmiddag och vinpimpling hemma hos mig. På gästlistan står, förutom jag själv, namn som: Moa, Marro & hans vän från Norge, Cattis, Fredrik, Nicola och Issa. Längtar riktigt mycket tills imorgon.

image298

Till alla er som ska ut och svira ikväll, take every chance and make every sec worth remembering!

/C.Bradshaw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback