Städa städa

varje tisdag... Om det vore så väl! Idag har jag hur som helst tagit mig i kragen och städat ur badrumsskåpet. Blev en del grejer att slänga.

Vaknade vid 14. Två timmar senare är jag lika trött som innan jag gick och la mig. Hade tänkt åka in till stan och prova jeansen på Åhléns samt hämta ut biljetten till
Petter på lördag. Känner emellertid att jag är alldeles för trött så det får vänta till morgondagen.

Sträckläste min Jackie Collins bok (Ja, den som jag fortfarande inte läst ut) inatt. Runt 300 sidor kvar nu bara så jag tänkte lägga mig och läsa en stund. Senare ikväll ska jag nog ta och se den där nya filmen Juno.
 
Anouk. Hon har hängt med alltid och jämt. Så även idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback