The winner takes it all

Avslutar min hälsolördag (som för övrigt spruckit lite i kanten pga en alldeles för frestande bit kardemummakaka...) med en badminton-match här i hallen på jobbet. Kl 21 när arbetsdagen är slut snörar jag alltså på mig gympadojorna för att anta utmaningen jag fått. Att spöa Fredric Mattsson i badminton. Och allvarligt talat. Hur svårt kan det va?

Som min gamle simtränare Jörgen Edin skulle ha sagt: Om man inte vinner så förlorar man. Och smärta är bara vekhet som lämnar kroppen.

Med dessa ord gör jag mig redo för årets game. Gokväll!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lycka till! ;)

Postat av: josiee

OOOh kaddemummakaka...gotta;)

2008-01-26 @ 23:13:44
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback