Modemorgon

Hallå bloggen!
Ny vecka igen.
Började dagen med att lyssna till Elin Kling i Hallå P3 (webbradio) eftersom jag missade det i torsdags. Gossip girl-trenden fortsätter tydligen även i höst, då mer 50-talsdressat med tweedkavajer och lite längre kjolar. Dessutom ser vi mycket spets och sjuttiotals inspirerade jeans. Det låter ju lovande. I övrigt måste jag säga att programmet inte var så spännande som jag kanske hoppats på.



Nu - iväg till farmor som jag inte varit hos på kanske.. 1.. 1.5 år? Skärpning Therése!
Kanske hinner jag svänga förbi Sundsvalls relativt nya secondhandbutik också!

Kommentarer
Postat av: moa

ja hon e ju iaf inte snygg thessa. jag vill inte kommentera folks utseende men har man valt att vara en officiell person så får man kommentera hur mkt man vill. och hon ser ut som en mupp.



p.s kan vara för att jag e pisstrött... klockan är nu 0319. och du sitter antagligen precis ovanför mig en våning upp vid samma dator. man kan nästan höra klickandet en våning under. klick...klick...klick...

2008-07-16 @ 03:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback