Fine wine in the sunshine

Fredag. Suverän dag igår. (Får nästan börja säga "i vanlig ordning".)

Promenerade in till stan och mötte upp Kempe och Lien. Vi satt vid ån och åt glass i solskenet och pratade om min resa och lite annat. Sedan gick jag och Kempe och handlade mat och drog oss upp till sweet ol' Södermalm där det vankades grillfest med massa skönt folk hos Amanda. Senare under kvällen drog jag, Amanda, Anton & Kalle ner till Svenssons. Där var det drag och jag träffade massor av människor jag inte sett på jättelänge. Bilder kommer imorgon!

En puss till snälla Johan som plockade upp mig på vägen hem!

Nu lockar sängen, jag är dödstrött. Jobb 10-21 lör sön ni vet.. men - ett bestående faktum - jag har världens bästa jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback