You got down to tie her laces

Soft morgon i solen efter jobbet. Kunde ändå inte sova. Drog in till stan och skulle möta Nicola på Waynes. På mig hade jag Jeansshorts begagnade från en strippa i Aussie(!), flourescent-gul audrey hepburn tisha från Thailand som jag klippt om, röda wayfarers och självklart mina nya Converse. Den planen hade ju kunnat funka... Om det inte varit för att jag väl framme led helvetets alla kval, skavsår från de nya skorna, och tvingades göra the walk of shame - gå barfota - genom stan!

Insåg då att det var dags att införskaffa ett par sandaler (alla mina är söndeslitna sen förra sösongen.) Drog till Wedins och det blev ett par sådana hära Gladiatorsandaler för 399 kr.

image438
Supersköna för fötterna att knalla runt i hela sommaren!

Kommentarer
Postat av: T

Hej Miss. Tro mig, kommer bli en riktigt bra helg. En fin final inför den spännande framtiden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback