You know paradise? - Mui Ne!

What up Sweden?

Startade upp Vietnam i Saigon och borjade sedan resa upp langs kusten mot Hanoi. Vietnam ar hur chill som helst. Sol bad och fiesta varje dag och framforallt mycket turistvanligare an de tidigare avverkade landerna. Inte alls lika mycket slit fran forsaljare och chaufforer. Har langs Vietnams kust fick vi till sist varat efterlangade strandhang efter en massa upptacktsfarder i staderna i Kambodja.

Mui Ne och Nah Trang har avverkats pa vagen hit till Hoi an dar vi ar nu och Mui ne blev verkligen en favorit. Litet stalle som definierar ordet paradis och som dessutom var grymt for Kite surfing! Vi lamnar Hoi an om nan timme. Det blir en 18 timmar lang bustour till Hanoi. (Fyfan) vad jag inte ser fram emot det. (Sarskilt inte eftersom vi var ut och firade St Patricks day hela natten...)

6 veckor har gatt nu. Och jag vill aldrig mer hem.

Vi hors snart igen, skriv garna och fraga om ni undrar over nagot speciellt!

lite mer bilder fran Gili

image419

image420

image421

image422

Kommentarer
Postat av: frida

Jag förstår att du inte vill hem.. det ville inte jag heller när jag var ute! det ser ut som ni har riktigt skönt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback