Every end has a new beginning

Idag är sommartiden officiellt slut för denna gången.
 Synd bara att mamma och pappa glömde berätta det (det spelar liksom ingen roll att jag bott ensam i 1.5 år, det är här jag förväntar mig att dom kliver in och ger lite uppbackning.) Alltså kom jag en timme för tidigt till jobbet imorse.

Väl på plats möts jag av en synnerligen käckt morgonpigg arbetskamrat som skänker mig en nyckelknippa.
"30 dagar
tillfrisknande & sinnesro"

Jag dog. Återigen.

Jag hade på något sätt förväntat mig att allting skulle vara tillbaka till det normala i och med arbetsdagens början. Icke!
Lite bättre kändes det åtminstone när Lisa svarade med gråten i halsen när jag ringde från hemligt nummer eftersom hon trodde att det var
 "HIV-jouren som ringde." haha :')

Allt jag vill säga är egentligen att nu är sommartiden slut. Det innebär också att det är något nytt som påbörjas. Vintertiden. Nu kanske ni väntade er att jag skulle skriva dags för en "förändring". Men nej, jag har aldrig varit den som är den, jag är den andra.  Det enda vintertidens början betyder för mig är med andra ord -> Dags att gå i ide!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahaha! Jag hatar privat nummer. Idag är ångesten total kan jag säga. Måste förmodligen ansluta till Maria Magdalena systrar! Kloster it is!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback