Madame Tussaud's up next

Hej allihopa!

Ansiktsbehandlingen igar var helt fantastiskt avslappnande. Len som en baby ar jag ocksa. Med ny haircut. Fast jag haller pa att spara ut mitt har sa jag har bara snyggat till det lite.

Idag ska vi in till London och sightsa. Madame Tussaud's up first. Ska bli kul att gora lite riktigt turistiga grejer. Ska knappa mycket kort och forsoka smiska upp dom i bloggen snarast mojligt.

Ikvall ska vi pa ett stalle som heter Mc Clusky's for att fira James kompis flickvans kompis! (avlagset jag vet!! men vi ar aldrig sena nar det finns anledning att fira!). Det ar black 'n' white tema ikvall ocksa, kul! Jag alskar teman!

I ovrigt sa haller London mattet. Det kommer "lokala skurar" nar man minst anar det och jag har kopt ett paraply!

Besos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback