Stalker??

Okej. Det sjukaste på länge hände för ungefär 5 minuter sedan när Lisa skulle ringa en taxi för att åka från mig hem till Korsta. När hon säger vilken adress hon vill bli hämtad på så säger dom på taxiservice: Ja just det, Löfgren är det va?

VA?!?! VARFÖR VET TAXIKURIR MITT NAMN?.......... :'(

Tre minuter senare ringer min mobil. Konversationen gick ungefär såhär:
"Ja det är Therése!"
- Ja men hejsan, det här är från taxikurir.
jag "Ja men vad bra då ska jag skicka.."
- Haha Therése lugn lugn jag är inte där än. Men jag är vid Big Boy nu så jag är väl framme om 3 minuter.


VA????? NÄR BLEV JAG BFF'S MED SUNDSVALLS TAXIRÖRELSE??? VARFÖR RINGER DOM MIG SOM OM DOM VORE EN POLARE SOM SKULLE KOMMA OCH HÄMTA UPP MIG????

Jag dör.

Kommentarer
Postat av: kempas

sick!

2008-10-26 @ 12:11:06
Postat av: Anonym

dom säger alltid så, vet vart man bor o vad man heter... något som är inlagt i deras system då man ringt tidigare, be cool :)

2008-11-03 @ 21:41:38
Postat av: Angelica

Haha! Det där är när service går för långt!

Jag hade seriöst varit skitnervös för att hoppa in i taxin..

Postat av: Therése

anonym: hur förklarar man då att dom frågar Lisa "heheheHE... blev det hårt igår eller?" och dessutom har chauffören mitt mobilnummer när jag (vad jag vet) inte ringt det där taxinumret från min mobil någonsin? .. skumt.. (:

2008-11-03 @ 23:53:44
URL: http://cbradshaw.blogg.se/
Postat av: Lisa

Han kanske syftade på mitt k-rufs samt min ångestfyllda uppsyn haha

2008-11-04 @ 19:33:27
URL: http://lisaah.webblogg.se/
Postat av: stefan

Det är inlagt senaste resan i datasystemet vad man uppgav för namn, hämta/lämna adress, och nummret kommer med på körordern till taxibilen på en liten lapp som skrivs ut i bilen genom nr presentatören på taxi som läggs in i systemet, allt detta eftersom man lättare ska få tag på kunderna och för att samtalen ska gå snabbare när det är mycket att göra // Stefan , trafikledare på kurir

2009-07-09 @ 11:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback