THEANNIVERSARY


Therése and James.
 London, 11th oct 2008.


James hade bokat en tur i London eye och en svit på ett mysigt hotell inne i London


Världens finaste ros låg på sängen när jag kom in.
(Och choklad och champange! Ps. Nicola, senaste ELLE låg där också!)


Uppklädd och redo för en tur i London Eye


Jag & James i världens näst största Pariserhjul!




min -v-




Big Ben och the Houses of Parliament.
Fantastisk utsikt!




Tower Bridge.


Vet inte vad som hände med ljuset, men en häftig bild blev det!

Efter den underbara turen gick vi och käkade italienskt och drack vin på ett mysigt ställe i närheten.


Morgonen därpå väcktes jag av frukost på sängen. Gud så mycket mat det var!


Kommentarer
Postat av: Mamma.

Du fick det bäst du.. Ser underbart ut!!!!

2008-10-21 @ 19:21:10
Postat av: dåren

men gud så romantiskt! avis jag blir!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback