Ny förpackning samma innehåll

Det fanns så mycket kvar att säga, så mycket kvar att ge. Men så bet hon sig i tungan för att inte yppa det hon bittert skulle få ångra. Det förbjudna. Allt som aldrig sades i ord men som hon hoppades att han förstod. Allt som aldrig sades i ord men som han hoppades att hon förstod. Det är inte slut. Vi är inte passé. Man måste blunda jävligt hårt för att inte se det. Hjärtat klappar. Är det sant att du är lycklig nu? Att du har allt det du nånsin drömt om? Oroa dig inte. Du kommer aldrig behöva ljuga igen. Du kommer aldrig mer behöva se mig i ögonen. Jag vet ett berg dit jag brukade gå. Berget minns inte. Inte träden. Inte stenarna. Inte vinden. Så är allting förändrat. Så är allting precis som det alltid varit. Minnet bleknar för varje andetag. Precis som fotspår i snön gör.

"Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans."


Kommentarer
Postat av: james

I love u baby.... Not long till we are together again. puss

2008-09-21 @ 10:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback