Ch-ch-ch-ch-changes

Ooopa!

Har precis lagt upp lite bilder fran Jennas mohippa pa facebook (check it out!). Sedan borjade datorn krangla sa det kommer droja ytterligare nagra timmar innan ni far se dom har i bloggen.
 
Igar var vi och shoppade in Indooroopilly. Jag alskar verkligen shoppingen har borta och gjorde nagra riktigt bra fynd igar! Till exempel kopte jag en klanning for ca 42 kr som hade kostat 600 kr! 

Nu ska vi in till Brisbane och fixa lite sedan ska vi aka till ett koalareservat och mata lite koalor & kangurus. Lite annat an Skansen..


Linne med tryck "Find me on Facebook'' fran Supré

Cheers!


Kommentarer
Postat av: kotten

fyfan vad brun och snygg(are)du kommer bli!!



här i sundsvall var det hela tre plusgrader idag, så solen värmde nästan i ryggen när jag gick till jobbet. blev blöt om fötterna i mina tygskor eftersom det började smälta snö på asfalten. blev kall om fötterna... men jag är inte bitter! det är bara 64 dagar kvar till första maj, och det är bara fyra månader kvar till juni!!! KOM IGEN KOM IGEN KOM IGEEEEN! =)

Postat av: sofia

haha gamla goda supre :)

carro kommer dø om hon ser det hær :D

2009-03-13 @ 15:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback