Jenna's hen's night (Part 2)

Tjejerna larde mig en ny lek: Pass the parcel.
Man har ett paket inslaget i flera lager papper som man passar runt mellan varandra. Den som haller i paketet nar musiken stannar far det som ar inuti det lagret. Sedan forsatter man tills det sista pappret och den sista presenten ar utdelad.




Nana Jenny. (James's mormor)




Detta var min vinst. Kroppschoklad, glidmedel, kondomer och en lollipop? How suiting.. hahaha


Kirstie forklarar mattet pa ...nagot.. for Sue & Karen


No need for words...

Kommentarer
Postat av: niccis

Vad kul att se lite bilder på dig! :)

Men däremot så var strippan inte så het! Men det gör vi ändringar på när jag kommer ;) haha.



Men berätta hur modet är därnere? Ser att någon har lackleggins, tummen upp! Men resten då? Funkar våra/min stil där nere? Eller det kanske är lite blandat..



Jaja, kom ihåg att du kan ringa när som helst! Puss babe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback