Klockan tickar ner, 5 sleeps to go

Igår bakades det tårta till patienter och personal på avd. 95 för igår var min Sista dag på RPK Sundsvall. Kanske och förmodligen någonsin, eller åtminstone på ett väldigt långt tag. Nummer och mailadresser utbyttes, kramar delades ut och chefen tackades av med blommor och ett personligt skrivet kort. Jag som vanligtvis är väldigt blödig just vid avsked fällde inte en tår, även om det var nära ett par gånger. 

Resten av kvällen spenderades i telefonen.  Kämpar som en galning för att hinna göra allt som ska göras, träffa alla innan jag drar & lösa det så att alla blir nöjda.

Nu måste jag in till stan & fixa lite bankärenden samt möta upp N för en fika och updates om allt det senaste. Ikväll blir det lugnt och stillsamt med middag hos X. Ska försöka blogga lite därifrån!


Såhär såg det ut för bra precis ett år sedan idag.

Kommentarer
Postat av: niccis

hey babe!

nope jag ska inte till stan, vad tänkte du på?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback