WELCOME TO AUSTRALIA

Godmorgon Sverige!

Flygresan till Australien gick riktigt smooth. Alldeles for bra for att vara sant faktiskt. Har i Brisbane ar det tropiskt klimat just nu. Varmen gor mig faktiskt ingenting, det ar bara harligt och det ar sa himla vackert har. Mycket gronare an vad jag forestallt mig. Hittills har jag vaknat varje morgon kl 06.30 av en pappegoja som bor utanfor vart fonster!!!

Igar var vi pa en riktig australensisk BBQ hos James's moster, tyvarr dog batteriet i kameran.. Ikvall ska jag pa Jennas mohippa (James's kusin!). Det viskas om manliga strippor.. Kameranbatteriet ar pa laddning!!

Sahar ar livet i Australien so far














XoXo C.Bradshaw


Kommentarer
Postat av: Mamma.

Gud vad undebart det ser ur gumman. Lev livet och hare bara bäst....... Glöm inte att vi älskar dig o Saknar dig ... Puss... P:S Becka hälsar passa dig för hajarna.............

2009-02-21 @ 10:01:44
Postat av: nicco

Åh babe! Det ser underbart ut, även att jag har sprayat mig OCH så jävla klart så är jag fläckig, HELA jag! Inte okej, jag som ska på maskerad ikväll haha. PUSS

Postat av: therese

haha mamma (: halsa beckis att jag haller mig undan for hajar och krokodiler och spindlar allt jag kan (: jag har foresten hittat beckas kusin!! han heter jamie (:



PUSS!!

2009-02-21 @ 23:32:37
URL: http://cbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback