En liten del av mitt 2008

Har hakat på den här nyårslistan. Tog bort lite frågor som jag tyckte var tråkiga/oväsentliga/jobbiga!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor! Reste till Sydostasien i 4 månader med allt vad det innebar, Åkte till London 2 svängar.
Djuphavsdök & älskade det!


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kan inte minnas att jag hade några.


5. Vilka länder besökte du?
Bali (Indonesien), Kambodja, Laos, Vietnam, Thailand, England

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer av allt!


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
11/4 när J kysste mig för första gången i Laos, i bakgrunden dånade The Killes - Mr. Brightside & jag var yr och lycklig.
20/4 när jag återförenades med tjejerna på Fullmoonpartyt i Thailand efter 4 veckor ifrån varandra i Asien.
22/5 för att så otroligt många människor ansträngde sig för att ge mig den bästa födelsedagen någonsin!


8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag insåg att jag faktiskt kan allt bara jag vill. Allting behöver inte vara så svårt & krångligt som det kanske verkar.


9. Största misstaget?
Oj oj, många. Men det är väl från dem vi utvecklas som människor?


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Blev riktigt sjuk på vägen hem från Thailand. 40 graders feber och kramper, helt ensam på ett natt-tåg i Asien..


11. Bästa köpet?
Flygbiljetten till Australien 2009!


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

The Killers - Mr Brightside + When you were young. Kings of Leon - Sex on fire. / In The morning + Superstylin' av band jag inte minns.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig för allt.


18. Hur tillbringade du julen?
Mestadels stressigt & bråkigt men några ljusglimtar fanns det.
Hos mamma & pappa med James samt familjens hund.


19. Blev du kär i år?
Varje fredag.


21. Favoritprogram på TV?
Tittar inte på TV!


23. Bästa boken du läste i år?
Lasse Strömstedts självbiografi.


24. Största musikaliska upptäckten?
Drum 'n' Bass i allmänhet, Kings Of Leon i synnerhet.


25. Något du önskade dig och fick?
James, många härliga minnen.


26. Något du önskade dig men inte fick?
Jag får alltid som jag vill!


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
James tog med mig till en jättemysig restaurang medans dom andra förberedde min överraskningsfest på Paradise på Koh Pha Ngan. Vi festade natten lång på Haadrin!


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag tror inte det. 2008 var oslagbart!


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

- mañana mañana, det löser sig!

31. Vad fick dig att må bra?
mina vänner & min familj, alla nya spännande möten i Asien.


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vet inte. Min kompis Elin kanske. Hon var med i Big Brother för en herrans massa år sen, haha.


33. Vem saknade du?
Mamma & pappa när jag var i Asien. Sofia, Carro & Dunja när jag kom hem.


34. De bästa Nya människorna du träffade?
Eli Farmiloe, Nicholas Vasques Ochoa, Elin Nilsson & James!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej tessan=) hoppas allt är bra! Så att du varit på Koh Pha Ngan ska dit om en vecka:)hade du det bra där? / Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback