IT'S THE FINAL DOWNCOUNT

Idag är det exakt en månad kvar tills jag lämnar svea rike och intar Australien. Jag ska alltså flytta.
 - Till andra.sidan.jorden.
Det har liksom inte börjat gå in i mitt huvud förrens nu. Jag har på känn att den sista månaden i Sverige kommer gå ut på följande fyra saker: Festa, ha kul, träffa vänner och festa lite till.

Något som börjar oroa mig är hur jag ska lyckas få med mig packning för ett år. Jag vill ju ha med mig nästan allt jag äger och har. Framför allt kläder. Helst skulle jag ta med hela garderoben. Jag får klura på en lösning till det. Under tiden ska jag surfa runt och kolla in lite saker som jag behöver införskaffa innan jag åker. Ett betydligen roligare alternativ till att fundera ut en lösning på hur jag ska få med mig allt.

In till stan & sola och sen nattjobb. Fridens liljor!

Kommentarer
Postat av: Eleni

Jag faktiskt bara tvärslutade... inte ens onico. Tror man lättare kommer tillbaks till snusen då. Nu är jag heelt fri! Och jag sparar MASSOR med pengar! :D Tråkigt att du ska flytta gums! :(

Postat av: nicco

hey! jag är i stan nu ring om du ville fika :)

2009-01-19 @ 13:19:52
Postat av: Frida

du får köpa dom här luftpåsarna på tv-shop som suger ut all luft och blir tokplatt, vakuum lr nåt.. har alltid undrat om dom funkar!

2009-01-19 @ 15:35:28
URL: http://www.fridasendelbach.com
Postat av: Lisa

Hahaha, nu har jag gått in 10 ggr bara för att läsa downcount och sen skrattar jag tills jag gråter! När ska vi fika och överlägga? Det har uppstått en situation i min mästerplan dessvärre. Puss

2009-01-19 @ 19:46:40
URL: http://lisaah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback