Maneater

Godmorgon Sundsvall!
09.00 Tog jag mig i kragen och satte igång med följande processer: länshälsan, elbolaget, adressändring samt diverse kontoövervakningar. Inga trevliga grejer med andra ord. Mitt i allt detta på facebookchatten sker följande:


Peter **** säger:
Godmorgon

Therése säger:
God morgon god morgon.
Vem är du? (:

Peter **** säger:
Peter från Sundsvall. Kanske inte säger dig så mycket.. :P

Therése Säger:
Känner vi varandra?

Peter säger:

haha:P

näe inte direkt....du gav mig ditt klippkort en gång med en flört på krogen haha;-)


Jag DOG.
Igen....


Snart en prommis med vovven & sedan in till stan för en fika med Isabel. Då kommer bilden på senaste Monkifyndet också! Vi ses i stan vid 3-tiden!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hands off, det är syrrans karl ;)

Postat av: KOTTEN

hahahah du är så jävla rolig!! precis du brukar säga till mig ibland, "det är bara du som hamnar i såna där situationer" ;)



kommer du till mig på fredag? girlegirlepartyparty? last time innan jag åker och du åker maybe

2009-01-05 @ 13:01:27
URL: http://hemligaanna.blogg.se/
Postat av: moa

nej jag har rätt =P

2009-01-05 @ 23:08:02
URL: http://msnorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback