Confessions of a shopoholic

Hej friends and family. ( ..For jag gissar att det bara ar ni som star vid min sida och fortfarande laser bloggen..)

Sitter pa ett internetcafe i Indooroopilly och har nyss fixat ett bank-konto har i Australien sa nu ar jag pepp for att dra till Sydney pa tisdag och borja soka jobb!

Ikvall ska jag ga pa biopremiaren av Confessions of a shopoholic! Fint som snus! Och pa tal om det sa har jag varit dalig pa att redovisa allt jag shoppat har Down Under.. (Bli inte nervos nu mamma & pappa, haha) Men det ar en hel del och jag ska forsoka fa upp bilder och beratta lite mer om det sa fort som mojligt. Nu maste jag rora pa mig. Dags for lunch!

Kommentarer
Postat av: annapanna

ja varje dag hänger man här i väntan på update. jag vill ha mer bilder av sol och värme så jag blir mer avundsjuk!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback