Girls like boys with skills..like.. computorhackingskills..




Sitter med en megastor Boost-juice pa ett internetcafe och forsoker knapa ihop ett cv.  Det gar valdigt halvdant. Om inte annat sa far det mig att kanna mig valdigt halvdan. Jag har inga skills. Jag ar lite som Napoleon Dynamite.. Kanske skulle soka en brevvan istallet. Det ar namligen vad min cv borjar likna. Dessutom ar allting pa vaggarna har inne pa japanska, and I'm telling you - it's doing my head!

"Hi. My name is Thess. I'm 20 years old and from Sweden.
I like music, horses and to drink beer with friends. Wanna be my penfriend? Write back A.S.A.P"

Oh well, back to business...

Kommentarer
Postat av: Hejsan!!!!

Hej gumma!! hoppas allt e bra.. sitter me din mor på nattskift!!



Ps. Lämna Gunno som referens i CV:et så äre klartt o betarrt ;) puss Jocke

2009-04-03 @ 01:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback