I'M ALIVE

Gdday mates!

Det har varit full rulle den har veckan: guldkusten, solskenskusten, restaurangbesok, utekvallar, Wet 'n' Wild (Jag har akt Australiens snabbaste vattenrutschbana!), koalareservatet, shopping mm. Jag har inte ens haft tid att leta upp ett internetcafé eller komma hit till Sue for att lana datorn. Naturligtvis har jag glomt kameran sa nu blir det inga bilder i alla fall.

Den 17e mars flyger vi till Sydney och borjar resandet pa allvar. Det har varit harligt med lite hederlig semester men jag kan inte beskriva med ord hur skont det ska bli att komma igang med det riktiga backpackerlivet!

Nu - frukost och snicksnack pa terassen!


James & Jag pa Jenna's & Alberto's brollop. Mer bilder kommer!


Kommentarer
Postat av: niccis

Åh min sköna böna! du är så vacker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback