Sunday in Aussie

Jennas & Albertos brollop var verkligen storslaget! Dom gjorde det sa bra bada tva som fick kampa pa med fotografer och poser och Jenna maste ha svettats ihjal i hettan i sin klanning! Ett riktigt sagobrollop blev det, men ocksa en sjukt stressig dag med jobbiga fotografer och filmkameror overallt. Bilder kommer snarast mojligt!



Idag har vi haft en riktig slappdag. Jag & J har varit pa bio och sett Rachel getting married. En film som vi egentligen bara snubblade in pa och som inte alls var vad vi hade hoppats pa. Hur som helst sa har vi fatt lana Kev's bil den har veckan medans han ar i Tazmanien och tavlar. Sa himla skont att kunna gora lite som vi vill. En roadtrip langs med solskenskusten ar prio 1!

Nu maste jag ringa nagra bradskande samtal till Sverige! Ciao

Kommentarer
Postat av: Mamma.

Låter som du har det toppen. Puss vi hörs snart igen. Lasse o Becka hälsar..

2009-03-01 @ 14:09:46
Postat av: Eleni

Du verkar ha det helt underbart! Så härligt! Själv sitter jag och är super förkyld, hemma från jobbet och ingenting att göra. Det är så dimmigt ute idag så jag ser knappt ut genom fönstret. Njut i värmen och allt roligt åt mig med! :) miss u! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback