Pa andra sidan jorden just nu..

-
 1. Dodsforkyld.. igen.

2. Tropiskt regn i cairns var och varannan dag. Har kommit i noll julstamning!

3. Kanns som om allt jag gor ar att jobba.

4. Kan inte riktigt gora mig hemmastadd i cairns pa samma satt som i surfers.

5. Borjar gruva mig for att aka hem till Sverige. Var tog den dar planen som jag skulle ha nar jag kom hem vagen nanstans?

6. Inget eget internet, inget Gossip Girl och ingen Lisa. Sakna!

+

1. Loning idag. En mycket bra sadan, hurra!

2. Det kanns lite lyxigt att kunna ligga vid poolen och jobba pa brannan i november, faktum!

3. Vart lilla hus pa Draper street. Home sweet home!

4. Mitt jobb. Jag alskar att jobba bakom baren och ar sa tacksam for att fa jobba pa ett sa bra stalle som Gilligans.

5. Alla roliga stunder & harliga manniskor man traffar nar man ar pa resande fot, kanske tanker jag pa nagon sarskild i synnerhet...

x x x Thess


Kommentarer
Postat av: Johan

Hej där:)



Var ett tag sen, hur är det? Berätta om livet i Australien, lite avundsjuk är man.



//Johan (din gamla kollega från Rättspsyk)

2009-12-06 @ 16:14:52
Postat av: jossan jansson,

hej gumman du ska se planen för vad du ska göra kommer komma när du landar i sverge ,,, jag vet några som längtar efter dig väldigt mycket ,,, mamma och lasse ,, hoppas du ha det kanon bra kram på dig ta hand om dig ,,,,

Postat av: anna

gud vad jag slås av saknad ibland, men oftare på senaste tiden. och vi kommer inte ses förrän i maj heller. det är sjukt! jaja, hoppas du mår bra det är bara jag som sitter och kvällsdeppar.. kram.

2009-12-11 @ 22:22:33
URL: http://hemligaanna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men jag saknar dig! Snart ses vi!

2009-12-22 @ 11:42:42
Postat av: Vicki

God jul och Gott nytt år på dig Gumman!

Kram/ systerYster.

2009-12-25 @ 13:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback