Vintage vintage vintage

morrn morrn!

Kaffet i handen och jag ar redo att mota dagen. Ska in till stan och kolla runt litegrand. Kanske hinner med att traffa syrran som ar i Sundsvall i helgen ocksa.

Igar var jag & G ute pa aventyr. Han har eventuellt fatt jobb sa det ar det vi pysslat med de senaste dagarna. Nar vi fatt lite positiva besked gick vi och firade med lite god mat & vin pa Victoria och sedan gick vi och shoppade second hand. Jag hittade en underbar vintage baseboll jacka i suede samt en vit spetsblus som jag vill anvanda till allt allt allt. Dessutom kom mina efterlangtade underklader fran Top Shop med posten igar. 2 st bralets & ett par hoga mormors trosor. Nastan en hel javla manad tog det. Inte okej!


Ps. Min alskade Frida har fixat mitt minneskort till kameran ocksa sa snart kommer bilder i mangder. Hall i er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback