WAYNE'S COFFEE AND SECOND HAND

Har spenderat dagen i stan med Moa. Vi möttes över en lunch på Wayne's där jag förklarade min ganska plöstliga dödsångest (har haft 2 blodproppar på 6 veckor) och vi skvallrade om det senaste. Sedan gick vi på Myrornas och spanade in höstkläder. Jag provade en massa ylleplagg i armenisk stil och ville köpa allt men köpte inget. Jag har köptstopp en tid framöver. Fick i alla fall med mig nya rökelser från Indiska & nytt ansiktsvatten från Clinique. Nu är min pojkvän och jobbar igen och jag sitter hemma och myser med levande ljus, rökelser och ska snart kicka igång första säsongen av The Hills (jag får bara titta på det när min pojkvän inte är hemma, haha.)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback