BEHIND THE SCENES

Castingen gick jattebra och viktigast av allt: jag hade asroligt! Traffade massor av spannande, inspirerande manniskor och fick en liten inblick i media branschen. Vem som kammade hem jobbet far vi veta inom den narmsta framtiden. Har ser ni litegrand hur det kan se ut nar man spelar in.


Stylisten Sanna fixar otroligt snygga Frida!


Sabrina tranar in manus


Jag valjer klader till inspelningen


Hansi var pa G


Ibland blir det lang vantan ocksa...


Stylisten Sannas otroligt smockfulla makeup vaska, nagot avis!


Jag & Liselott chillar medans S spelar in i studion


Green screen


Jag & Frida forsoker hinna med att posa



Ratt kassa bilder pga blixten, men dom far funka. Maste verkligen skaffa ny kamera snarast! Nu ska jag ata en god middag med min alskling och bara njuta av hur harlig och bra den har dagen har varit. Gokvall!

Kommentarer
Postat av: nicola stewart

hola! var och jobbade och kunde inte svara och inte heller har jag pengar på mobilen. men hur fan gick det idag?? jag tror att du kammade hem det, lätt! ring mig imorgon, har för mig att du är ledig. så ring ring ring. xxx

2010-06-16 @ 01:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback