WE DID THEN WHAT WE KNEW THEN


Idag har det shoppats ansiktsprodukter fran Clinique for nu jaklar ska jag fa min hy att aterhamta sig! Anda sedan jag kom hem till Sverige har jag drabbats av stora torrflackar i ansiktet som gor huden jatteirriterad. Men nu har jag inforskaffat produkter for torr och kanslig hy da Cliniques produkter ar ganska starka. Bla en intensivvardande ansiktsmask sa inom ett par dagar hoppas jag att min hud ska vara aterstalld.

Imorgon ar det dags for smygpremiaren av Sex and the City 2. Gud vad jag langtar! Men vad ska man ha pa sig? Blir stor garderobsrensning imorgon!!


Jag tander engangsgrillen pa min 22ars-dag. 22/5/2010

Dagens citat, Alicia Keys:

"It's called the past cause I'm getting past and I ain't nothing like I was before
- You oughta see me now..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback