10 FAVORITER I BADRUMSSKÅPET

Jag, likt många andra tjejer / kvinnor tycker om att pyssla om mig själv med krämer, scruber, hårinpackningar osv. Jag kan utan problem spendera timmar i badrummet (min sambo intygar nog mer än gärna.). Här delar jag med mig av några av mina favoriter i badrumsskåpet!



Wella system professional hairmask for sensitive scalps - masseras in i hårbotten och sköljs ur efter ca 10 minuter. Reparerar snabbt och effektivt en torr och irriterad hårbotten denna tiden på året. Favorit! Säljs bla på Trudes outlet i IN Gallerian.

Clinique dramatically different moisturizing cream - en klassiker, fungerar på alla hudtyper och används av mig året runt.

Oliv ögoncreme - Prisvärd ögoncreme! kostar ca 50 kr på närmsta KICKS butik.

Clinique liquid facial soap - Jag använder den för extra torr till torr hy då Cliniques produkter är ganska starka.

Clinique skin calming moisture mask - gör underverk för vintertorr hy. Smörj in, låt sitta i 10 minuter och skölj sedan av. Ps. om behovet är akut låt sitta över natten!

Clinique moisture surge - återfuktaren som inte känns lika tung som en creme. Används med fördel som en "hudinpackning" på kvällen innan du går och lägger dig.

Clinique clarifying lotion - ett ansiktsvatten som gör rent utan att torka ut. Ännu en gång; tänk på att Cliniques produkter är väldigt starka. Be om rådgivning av personalen i butiken för en personlig hudanalys så får du enkelt reda på vilken styrka på produkten du ska välja.

Make up stores silk serum - precis som det låter. En primer som används efter dagcreme innan foundation. Len som silke mot huden och fullproppad med vitaminer!

ACO's self tanning lotion - Bevara sommaren under vår långa norrländska vinter! Går loss för ca 80 kr på närmaste apotek. Hållbar och lättapplicerad. Ett minus för den sedvanliga BUS-doften (min kille tycker att jag luktar curry direkt efter användning..). Se till att applicera den ett par dagar innan festen om du vill undvika polarnas (eller flirtens) curry-skämt.

LDB tinted daycreme - nyfunner favorit. Ger färg direkt och jämnar ut hudtonen. Perfekt om du inte gillar att bära så mycket smink!


Hoppas ni hittar er egen favorit i mitt badrumsskåp! Hej så länge! XXX Thess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback