SECONDS MINUTES HOURS DAYS

It's been a while Sundsvall.

Jag har aldrig varit såhär sjuk såhär länge i hela mitt liv. Det finns tyvärr ingen roligare förklaring till mitt obefintliga bloggande på sistone. Lite saker har jag hunnit med i min sjukfrånvaro. Hängt på Shanti medans Olle börjat täcka över G's gamla tatuering med en ny nice sleeve. Hjälpt Jens att packa upp & organisera alla nya prylar han fått till studion. Varit på Bio och sett senaste Resident Evil i 3d. Träffat Nico. Shoppat lite. Osv.

Imorgon kommer lite bilder. Nu återgår jag till att överkonsumera thé & honing under ännu en natt på RPK Syd. Just det. Jag har fått fast tjänst också. Grattis till mig!

Kommentarer
Postat av: Eleni

Men Grattis till jobbet babe!! :) Hoppas att du mår bättre nu! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback