FÖRSTA SITTNINGEN HOS OLLE

Hey you guys! Ledsen att det blev så dålig uppdatering igår, ibland blir det inte som man har tänkt sig. Passade på att njuta lite ute i vårsolen med Janni innan jag drog och tatuerade mig hos Olle. Efter en 4 timmars sittning var jag ganska mör så jag gick bara hem och käkade och sedan somnade jag nästan direkt. Här är lite bilder från igår!







Olle in action, här inne på sista timmen och det började bli ganska så smärtsamt..


Fick ingen jättebrabild på slutresultatet men det kommer när svullnaden lagt sig lite.

Har åtminstone 2 sittningar kvar också för färgläggning och insida arm. Men nog om det. Om några timmar drar jag och tömmer förrådet till min gamla lägenhet. Har massor av sommarkläder kvar som jag ser fram emot att plocka upp! Hörs!

Kommentarer
Postat av: nicco

trodde aldrig jag skulle säga det! men faan vad snygg den blev!! :) xxxx

2011-04-16 @ 15:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback