JULEN VARA HEM TILL PÅSKA

Men nu är den i alla fall slut med all säkerhet! Vädret den här helgen har varit helt fantastiskt och det känns som om det faktiskt gjort mig gott att vara ensam dessa 5 dagar även om jag såklart saknat min bf. Jag har verkligen tagit mig tid för att bara bry mig om mig själv. Jag har gymmat, joggat, ätit för själen snarare än för hälsan, druckit rosévin i mammas och pappas trädgård, sjungit & spelat gitarr, använt alla mammas Mary Kay produkter, men viktigast och bäst av allt har varit att få spendera 2 mysiga dagar med min familj. La familia, la musica
Imorgon är påsken över och då är jag tillbaka i stan. Nu ska jag passa på att insupa lite mer av naturen här ute, fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback