MADE TO UNDRESS IN THE WILDERNESS

Äntligen fredag igen och jag har en ledig helg framför mig. Om en timme ska jag träffa X på Swedbank. X = köparen till min lägenhet. Yes, idag ska handpenningen läggas och på måndag skriver vi kontrakt. Känns helt fantastiskt underbart och jag känner att X är en värdig övertagare av mitt gamla mansion. Efteråt ser det ut att bli en sväng till Birsta city med Isabel. Hoppas jag inte hittar nånting jag vill ha så jag slipper göra av med pengar!




Gårdagens outfit (beklagar kass kvalitet)

Boots med nitar - Eurosko
Svarta jeans - H&M The perfect pants collection
Naturvit blus med knyt i halsen + slokhatt - H&M
Skinnjacka och väska - Wera, Åhléns
Solglasögon - Wayfarers, Rayban


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback