-"Aaand ACTION!"

Hey you guys.
Har varit igång i snart 48 timmar bortsett från två timmars sömn imorse innan filminspelningen. Men shit vad det har varit värt det! Lördagen var en så galet rolig inspelningsdag som sträckte sig ända från 12.00 - 20.30. Förhoppningsvis har vi fått till en massa bra takes och jag tror slutprodukten kommer bli helt fantastisk! Vad annat kan det bli när man jobbar med en grupp helt fantasiska människor? All kärlek till Hansi, Chris och John som dragit in mig i detta äventyr. Och till min fina sambo, Peter, Anders och Mark för er sjuka humor och lättsamma attityd! I'm blessed.

Behind the scenes bilder kommer imorgon eftersom jag blev tvungen att åka direkt från teatern till jobbet. 

- "That's a wrap!" Som Chris skulle sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback