BEHIND THE SCENES FILMINSPELNING


Först blev alla sminkade av duktiga Jenny. Peter ser lite nervös ut..




Mark, vår "teamleader".


Gerard i sminket


Jag i min "CSI cop" outfit. Kände mig så jävla cool, haha!


Green screen


Johan fixar med ljuset på  höga höjder..


Mark. Går inte att beskriva hur cool denna killen är.


Anders och Peter. Jag har så talangfulla vänner!


400.000 kronorsbesten!! Med en kamera identisk till denna filmades bla senaste Pirates of the Caribbean filmen.


Det blev många timmars väntan men det är peace of cake när man hänger med Dem bästa!!


Anders strikes a pose.




Chris fixar det sista med konferensbordet och sedan körde själva filmandet igång.

Där tar bildera slut men jag vet att Hansi tog några teambilder på hela gänget så det kanske dyker upp några fler bilder i dagarna. Nu ska jag återgå till att slöa på soffan med killen innan det återigen är dags för nattjobb.


Kommentarer
Postat av: Eleni

Vad har ni spelat in för något? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback