måndag

Jag avskyr måndagar. På måndagar är jag ful. Usch. Sov helt galet länge efter att ha jobbat natt inatt. Somnade vid 08.30 och vaknade 14.20 av att mamma ringde, panik!! Nu ska jag i alla fall ta mig i kragen och fixa till lite här hemma, sen en rask promenad in till stan och kanske tröstshoppa lite för att det är taskigt väder. Och måndag.

Eleni är however änteligen hemma från Kreta '07. 9 veckor! 9 långa veckor har hon varit borta, helt sjukt vad tiden går fort. Allra helst på sommaren. Vi ska nog ha någon slags get-together ikväll eller i värsta fall imorgon. Ska dessutom till tandläkaren imorgon, lagom lägligt till det utlovade fina vädret. Nu är det slutgnällt för idag.


På återseende! C.Bradshaw, writing from down under.


Ps. Tack till er som faktiskt röstade på snyggaste jackan i föregående inlägg. Och ni som ännu inte gjort det har fortfarande chansen, shoot! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback