sunny days make people happy

21.50

Hello hey!

Längesen jag skrev nu (jag vet, det börjar bli en dålig vana.)

Quick review: Firandet av farmors 70-årsdag ute i stugan var hur som helst toppen! Hon fick ett Ps2 med en hög Singstar spel så karaoken var i full gång till framåt 2-snåret,skönsången ekade genom hela Dyrån! Och farmor såg ut som en 10-årig flicka som just fått en ponny.

På lördagen blev det förpepp hos Per och sedan utgång. En helkväll på stadshuset blev det. Promoe spelade, riktigt bra. Dock ett minus för att dom var 2 h sena, men hej, är man i gott sällskap går tiden fort. Blev däremot hoppad på foten av en inte särskilt liten tjej med stilettklackar vilket resulterade i en väldigt blå och öm fot dagen efter.

Under veckan har jag badat / solat och jobbat natt. Spenderat en heldag med Frida då vi dessutom var och grillade  hos mina föräldrar, hur trevligt som helst.

News: Nu är det bokat och klart, Copenhagen 24/8. Säger som
Sofia, there's no going back now. fire!


Och btw, har hittat två "have-to-have" jackor. Nu har du chansen att påverka valet, vilken är snyggast i höst?

image45image46

Kommentarer
Postat av: Moytoy

båda var jätte snygga, men jag lägger nog min röst på den grå =) love tjing

Postat av: Viktoria

jag röstar på den grå, för en sån vill jag med ha ;D men jag ska nog skaffa en vit en så småningom ;)

2007-08-11 @ 23:17:25
URL: http://wiqan.blogg.se
Postat av: natalie

Den gråa tycker jag, absolut! Super snygg och ser dessutom väldigt bekväm och varm ut i det blåsiga höstvädret:) Go for it! (L)

2007-08-13 @ 20:13:45
URL: http://natalielindwe.blogg.se
Postat av: jessica

den gråa! den vill jag också ha =)

2007-08-14 @ 02:27:30
URL: http://jessiva.blogg.se
Postat av: Nicco

Färgen på skinnjackan är så snygg! Men däremot så tkr jag inte om modellen på den. Det skulle ha vart med "mc-modell" på den :) Så det får bli den gråa :)

2007-08-17 @ 15:46:54
URL: http://niccis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback