Mot nya mål

21.57

God afton Sundsvall! Hade sån tur så jag fick skjuts hem av Per efter jobbet ikväll. Riktigt skönt med gentlemän när man är trött efter ett 10-timmars arbetspass.

Min helg har fungerat utmärkt trots jobb 10-21 fre, lör och imorgon även söndag. Det har faktiskt varit förvånansvärt roligt på jobbet, och även på träningen under luncherna. För att uppdatera er lite mer detaljrikt kan jag avslöja att jag i torsdags (efter att ha jobbar från 21.00 ons - 07.00 tors) tog mig i kragen och såg till att få de där förbaskade köksgardinerna fållade och upphängda. Jag är faktiskt en smula stolt över resultatet, det blev riktigt nice! Dessutom färgade Sendelbach (Frida) håret på mig, fick bort det mesta av det röda med en neutral brun nyans. Håret är väldigt mörkt, men jag måste erkänna att jag gillar det. Lovar att lägga upp lite pix när jag har mer tid. Passade på att tvätta i torsdags också (vilket var näst intill oundvikligt med tanke på tvätthögen!!).

Vidare fick jag igår ett erbjudande av Fastén (Fredrik) om att haka på han och ett gäng till hans stuga i Jämtland på måndag. Jag var självklart inte sen att tacka ja eftersom jag är ledig mån-ons. (Jobbar dock ons natt.) Det ska bli riktigt kul, looking forward to some vacation! Så på måndag bär det alltså av, Jämtland nästa!

Men det är fortfarande en bit kvar tills måndag så imorgon är det bara till att bita i det sura äpplet återigen och kliva upp (Utan att snooza!!) och gå till jobbet i vanlig ordning.

Nu är emellertid Sendelbach (Frida) på väg hit.  we're just hanging out tonigt. wanna join?

Denna väskan a'la Kate Moss på festival bara måste jag ha!
image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback