fullspäckad helg!

Ledsen att det inte blivit något bloggat i helgen, jag har inte funnit några luckor förens nu. I lördags skrev jag som känt Högskoleprovet. Jag kan meddela att det var svårt, men trots allt inte lika svårt som jag föreställt mig innan. Hur det gick återstår dock att se. På kvällen hade jag & mina 4 systrar + respektive middag hos deras mamma. Tog med mig Moa att agera min respektive, jag hade lätt snyggast sådan! Jag kan säga att det var det roligaste jag gjort på länge. Vi borde verkligen se till att träffas oftare allihopa. Därefter blev det en utgång på Stadshuset som var riktigt trevlig, men inte heller mer än så. Dom spelar ju så kass musik att det nästan blir pinsamt!

Idag har jag varit på promenad, varit och käkat med Frida samt varit på Bio med P och och sett Resident Evil. Kanske inget förstahandsval för mig, men blev för en gångs skull positivt överraskad. Tyckte den var riktigt G!

Btw. Varför föddes inte jag med samma skills som Alice?

image194


Kommentarer
Postat av: alex

Vilket sammanträffande! Jag har också sett den filmen i helgen, men hos Micke. Så jag slapp iaf slösa pengar på denn filmen. Inte direkt min typ av film, zombies :S

Postat av: Therése

inte alls min heller egentligen. avskydde till exempel 28 dagar senare, men denna gillade jag faktiskt! (:

2007-10-29 @ 18:49:16
URL: http://Cbradshaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback