Jag har världens kanske bästa mamma!

Idag blev det jobb till 16.30. Fick jobb imorgon också så nu blir det jobb ons-sön = perfekt! Jobbar dessutom 10-21 fre-sön så då slipper jag klura så mycket på hur jag ska kunna bränna pengar som jag inte har.

Det är där mamma kommer in. Min mamma. Som ibland dessutom är världens snällaste mamma. Hon lät mig ta bilen ikväll så jag skulle slippa gå till jobbet imorgon i kylan, dessutom hade hon med sig min mp3 och mina
älskade hörlurar som jag hade glömt hos dom sist jag hälsade på. Och som trumfkort hade hon dessutom handlat en massa mat åt mig! Det är lätt att, i farten, glömma bort hur mycket mamma betyder. När man har ganska mycket med sig själv och sig.

Efter jobbet imorgon blir det en fika med Eleni. Ska nog ta och ringa henne nu. Sedan ska jag pyssla om mig själv lite. Fixa naglarna och klippa luggen innan jag går och lägger mig och läser Jackie Collins - Lucky!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Backlund

:D Bra dag! Glad för din skull :) Hoppas nagel blev fin nagel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback