Lördag = lunch-shopping!

Drog med mig Fredric  (eller kanske drog han med mig?) på en tur in till stan på lunchen idag. Ingen av oss hade något inplanerat så han fick lov att följa med mig på lite lördags-shopping. Han var faktiskt till hjälp dessutom, surprise (?). Finns det föresten något bättre än att shoppa på lördagar? Lördag är helt enkelt världens bästa shoppingdag! Dagens inköp bestod av ett par röda strumpbyxor från Kappahl, samt en kjol från Gina Tricot som dessutom var på rea, Halleluja moment! Har inga bilder tillgängliga. Men inspirationen till kjolen hämtades från Sara Bermans höstkollektion. Kjolen jag köpte är närmast identisk med den på bilden längst till höger = fab!

image92


Hade för övrigt en helmysig kväll med Erik igår. Vi uppdaterade varandra om det senaste + såg senaste (och sista?) Beck-rullen "I Guds namn". Det var Beck när det är som bäst - Se den!

Kommentarer
Postat av: KimJ

tack :D

Postat av: paulina mikaéla.

älskar beck, såg sista filmen igår. traaaaaagisk att det är sista. :(

2007-10-13 @ 18:25:50
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Sandra

Mycket snygg kjol!

2007-10-14 @ 09:30:52
URL: http://almgrenen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback