Therése miljöförstöraren.

Ja det är sant. Så mycket bil som jag kört idag kan jag inte minnas sist jag gjorde. Lite trevligheter har det dock också blivit. Hämtade Jonas på jobbet vid 11 och sedan åkte vi in till stan och fikade. Först var vi och kollade upp lite angående en utbildning, men den var tyvärr redan tillsatt. typiskt!

Sedan har jag skjutsat mormor och morfar till Kvantum, samt åkt två vändor till njurunda. Heja Therése!

Slutsationen blev efter mycket om och men Hemmanet. Med andra ord är jag ute hos mamma och pappa och myser. Insåg att jag inte stod ut med ensamheten hemma i lägenheten.

Har även jobbat 16-21 idag, blir same same imorgon. För övrigt blir det födelsedagsmiddag hos mormor och morfar för


"turn around. every now and then i get a little bit scared that the best of all the years have gone by. turn around. every now and then i fall apart. and i need you now tonight. and i need you more than ever. turn around bright eyes."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback