Tisdag = Girls night in

image197
Ledig tisdag. Skönt! Men har såklart massvis med saker som måste göras ändå.  Tjejmiddag hemma hos mig ikväll, så jag måste städa och fixa lite mysigt tills dess.
Amanda är hemma från Sthlm ett par dagar men åker tillbaka imorgon och Moa flyttar även hon ner till huvudstaden till helgen så det här blir lite av en "Sista kvällen med gänget". Vidare ska jag hälsa på mormor och morfar samt dra en sväng förbi Skämtaffären och se om jag kan hitta något fyndigt inför Halloweenmaskeraden på lördag! Jag har åtminstone bestämt mig för vad jag ska klä ut mig till. Känns som en udda och rätt rolig idé. Avslöjar mina planer närmare lördag. Nu ska jag sätta igång tisdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback