Thank God it's friday

Okej okej.. Jag erkänner.. Jag är världens kanske sämsta bloggare genom tiderna. Har ingenting att skylla på denna gången för att jag inte uppdaterat, jag har liksom inte riktigt kommit mig för helt enkelt. På söndag är det 8:e dagen i rad jag jobbar visserligen, men jag skulle nog ändå kunnat finna tid där emellan. Det ska bli skärpning!

Igår hände nångting alldeles fantastiskt. Jag drabbades av en sån otrolig livslust. Det var som om ett lyckorus sköt igenom varenda ven i min kropp. Helt fab! Jag hoppas känslan håller i sig ännu lite till.

Igår kontakade äntligen S mig, skickade över lite musik som han gjort, så snart ska vi förhoppningsvis börja pyssla lite musik ihop han och jag. Jag ser verkligen fram emot det, hur kul som helst. Sitter och lyssnar in mig på låten här nu och funderar över lite idéer. Hamnade dessutom i Dagbladet igår under en casting på Jc. Kul att det händer något i staden! Spana in artikeln här:
http://www.dagbladet.se/artikel.php?id=359155&avdelning_1=109&avdelning_2=51&sokdatum.


Ska snart in till stan och förhoppningsvis klippa mig samt träffa mamma. Sedan bär det av till jobbet igen. Denna dagen mellan 16-21. Uppdaterar lite senare idag med nya, riktigt riktigt spännande nyheter!

Saker att spana in just nu:  Idol 2007, det spelar ingen roll vad kritikerna säger. Programmet är ett jävla halleluja moment rakt igenom.
Serien Californication med David Duchovny i huvudrollen, som hittills släppts i 4 avsnitt, helt fab! 
Det otroligt softa höstmodet som butikerna levererar på rullande band, för er som har råd! Ett hett tips är att besöka butiken Monki ute i Birsta City, som fram tills nu inte funnits i Sundsvall.

see you later alligator..

Kommentarer
Postat av: alex

Åh, jag hoppas verkligen att du får vara med i den kommande kampanjen. Du skulle passa hur bra som helst :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback