Efterlysning!!

Inför nyårsafton 2006/2007 köpte jag en klänning på Kharma. En leopardmönstrad klänning för 800 kr som jag använde 3-4 ggr allt som allt och ångrade inköpet bittert efteråt..

NU behöver jag den här klänningen. Och nu är den borta. Så du i min kompiskrets som känner på dig att min klänning ligger och skräpar i din garderob (eller kanske användes på krogen så sent som förra helgen för att fånga ett fem-i-tre-ragg..) hör av dig snarast möjligt. Hittelön utlovas!

ps. detta är inte ett skämt


Kommentarer
Postat av: Madde:)

Jaa det kan vi kanske göra,:):)jag är förmodligen ledig hela veckan:)ska skicka iväg massa cv och hoppas på det bästa:) Är redan medlem där gumman:P Hoppas du hittar din klänning:)Puss puss

Postat av: Ida Björck

söt klänning :)

2008-08-10 @ 16:20:36
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: moa

haha, hoppas du hittar den.



p.s jag har den inte

2008-08-10 @ 16:23:30
Postat av: Emma

Du tycker inte att det är lite pinsamt att kalla sig efter en fiktion karaktär efter att man fyllt 15?

Och om man nu väljer Carrie Bradshaw så har man ett par sjukt stora skor att fylla, tycker du att du fyller ut dom???

Älskar sjäv carrie och serien men seriöst??

2008-08-10 @ 17:29:50
URL: http://www.lisenolotten.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback