Gårkvällen

Igår var det som känt avskedsfest för min älskade Nicola. Förfesten var i vanlig ordning bäst. En mindre grupp människor, inget tema eller så men ändå kändes det ovanligt roligt. Lirade massa kortspel med grabbarna (Varför hamnar jag alltid i grabbhörnan?) och drack allt från tequila och vodka till baileys och cider. Med andra ord kände jag att jag levde när jag vaknade imorse. Hade faktiskt glömt bort hur man känner sig i kroppen efter en helkväll på stan med Nicola (tur var väl kanske det!). Som pricken över i hade jag en obeskrivlig mensvärk!

Ps. Jättetrevligt var det också att få träffa mammas kusin från Göteborg som jag inte sett på flera år. Tog lite bilder jag ska maila över till honom och jag har lovat både han och mammas andra kusin att jag ska börja spontanringa lite från och med nu - Kul!

Bilder kommer så fort jag knyckt dom från Nics kamera. Ikväll blir det film & mys i troget sällskap av Ben & Jerry's.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, jo jag hejade ju tom! Jag tror jag var lite disträ för jag åkte hem precis efter haha

Postat av: Madde

Hehe..Jaa,det ligger i Matfors de:)Jättemysig resaurang:P

2008-08-30 @ 18:29:41
URL: http://madelito.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback