Vågar ni gå och fika ensamma?

Alla som vill gå och fika räck upp en hand! - nähä? det blir väl bara jag då...

Ingenting gick enligt planen idag. Jag skulle egentligen fika med en från jobbet för att sedan åka ut till mamma och pappa och käka middag och sova över. Nu ser planen istället ut såhär: Fika SJÄLV (Ja, jag är en sån som inte tycker det är pinsamt att göra saker som att gå och fika ensam. Jag tycker nog egentligen att det är ganska trivsamt.). Förmodligen hamnar jag på Barista som är lite utav stans nya "inneställe" med en bok i näven. Vidare ska jag jobba 16-21.

Dessutom ska jag ge mig ner på biblioteket för att låna en bok eller 2. Läser just nu Lasse Strömstedts - Brott och skratt.
Den är rock 'n' roll.


December 2006 var jag också rock 'n' roll!
18 år och vilseledd. He he he ...Kanske inte så konstigt att man får gå och fika på egen hand.?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback